My haircare routine

Jedna z vecí, do ktorých sa podľa mňa naozaj oplatí investovať, sú vlasy. Tie moje už od farieb po kozmetiku toho vyskúšali ozaj dosť a preto rada spomeniem produkty, ktoré mi kvalitu vlasov zachránili a ktoré sa mi osvedčili na každodenné používanie. Produkty v rámci spomenutých značiek obmieňam, aktuálne ma rozmaznávajú napríklad tieto:

  1. L’oréal Professionnel, rada Absolut Repair šampón a kondicioner (nakoľko som sťahovala farbu z vlasov, vyhovuje mi momentálne táto rada). Mojim vlasom sadne taktiež napríklad rada Liss Unlimited.

IMG_20170322_113720_643

2. Gosh maska na vlasy s kokosovým olejom – kokos, kokos, keby som bola jedlo, som kokos. krásne voňavá, ľahká, vlasy sa po nej krásne lesknú. Nepatrí úplne k reštrukturalizačným maskám ako napr. kombo od Kérastase – Chronologiste Creme, ale vlasy sú krásne lesklé a vyživené.

IMG_20170322_113416_928

3. Olaplex kúra pre domáce použitie – túto kúru sa priznám, ešte len testujem, ale po prvom použití som spokojná. Vlasy sú hebkejšie, poddajnejšie, lesklejšie. Chcela som vyskúšať zmenu voči môjmu Kérastase Reinforcing Booster (spomeniem nižšie), tak o mesiac uvidím porovnateľné výsledky :).

IMG_20170322_113541_083

4. Coco’s kokosový olej z BioParku – na kokos a bio vychytávky som maniak, preto je pre mňa tento olej jasná voľba. Nie je prioritne určený na vlasy, ale o tie moje sa postará & prevonia ich TOP.

IMG_20170322_134820_252

5. Infinity od L’oréal Professionnel lak na vlasy – vlasy nezvyknem veľmi stajlovať, lakovať vďaka super strihu a hustote, ale keď už musím, tak tento sprej je pre mňa akceptovateľný. V tomto sa priznám nie som úplný gurmán, vyhovujú mi aj značky od Wella Professionals, Chi. Čím menej lepkavý, tým lepšie.

IMG_20170322_134654_958

6. Kérastase Fusio Dose – najradšej mám zelený Reinforcing Booster (obnovenie kvality vlasov) alebo ružový Radiance Brillance (lesk vlasov). Troška drahšia záležitosť, ale mne napríklad vydrží jedna sada 3-4 mesiace. Skladá sa z dvoch častí a to veľká ampulka tzv. fusio dose a menšie fľaštičky (koncentráty), balené po 10ks. Zatiaľ mi vlasy nedalo nikdy nič lepšie dokopy ako táto kúra. V kaderníctvach v BA jedna kúra cca 20 €, sada na doma 10 aplikácii cca 70 €

IMG_20170328_101104_374

IMG_20170322_164354

7.Tangle Teezer kefa na vlasy – mám asi štyri (do fitka, do kúpeľne, na cesty a kebysanáhodoujednastratila) a neviem si predstaviť rozčesať svoje vlasy čímkoľvek iným. Avšak nie je Tangle Teezer ako Tangle Teezer, tento skvelý je kupovaný na notino.sk za cca 6€ a mám aj za 16€ (polovičnú veľkosť) z Pierotu v Auparku a to by sa malo skôr volať TangleCutting Teezer.

IMG_20170322_134911_036

8. Dyson Supersonic – sušič vlasov, s ktorým si vyfúkam vlasy v extrémnej tichosti, čo je pri spiacom dieťati veľmi prínosné. Krásny, ľahký, výkonný, so všetkým potrebným príslušenstvom.

IMG_20170321_231622_549

Leave a Reply

