Things I would never buy but I have them

Poznáš to, príde trend, hovoríš si, ,,To si v živote neoblečiem.”. Toľko ti to obchody a instagram tlačí pred oči, až sa ti to napokon zdá akceptovateľné. Skúsiš si to v kabínke, nie si to ty, ale veď najhoršie to nie je, stereotyp je zlo a nosí sa to (nášivky). A po roku to vytiahneš zo skrine a má to stále vysačky (nášivky).

Presne o tomto je tento príspevok a teda 7 trendov, ktoré sa mi nepáčia, nenosím ich a napriek tomu ich mám v šatníku.

  1. Slip ony. Na platforme. Saténové. Saténové slip ons na platforme. Au.

IMG_20170419_100809_510

2. Logá, logá, všade logá. kedysi nosené na telesnú na prvom stupni zédešky. Teraz predáva Zara, Alexander McQueen etc. ako pilotné dizajny. No, mikina je na mojom Vintede. S vysačkou.

2.jpg

3. NÁšivky, VÝšivky, iné -ivky – vyzeralo to ozaj dobre na mne len v tej kabínke.

4.  Jungle pattern – hovoríš si, že tomuto trendu zaručene odoláš. Farby nielen že nemáš rada, ale ani ti nesvedčia (pink is not a color, pink is a religion!) . A tak si na svoje konto pripíšeš ďalší mŕtvy kúsok do šatníka. Jediný jungle pattern, ktorý na sebe kedy chcem vidieť, je táto limitka od Furly.

5

5. Platformy do Babylonu  –  chceš sa prihlásiť na Exotic pole do svojho poledance štúdia (kde si rok a pol nebola). Klasické sklenky na poledance sú drahé a tieto krásky boli v Zare posledné vo výpredaji a v tvojom detskom čísle. No, na tom Exotic pole som ešte nebola.

4

6. Metalická crossbody s nášivkami – sú veci v živote ženy, ktoré ani ona sama nevie vysvetliť…

8

7. Semišové šaty – semiš sa mi hnusí a v roku 2016 bol VŠADE. a tak dobrá nálada, čerstvé opálenie a vlasy ešte vyfúkané od kaderníka, mali za následok túto kúpu. Na svoju obranu chcem dodať, že to asi nebolo až tak zlé, nakoľko sa po mojom vytriezvení veľmi rýchlo predali.

 

A tak mi do vesmírneho repertoáru chýba už len niečo z tohto výkladu. Forever21 je skrátka obchod, kde sa chodia fotiť excesy. A ešte si zapamätaj, že môj úsudok bol síce ovplyvnený fajn vlasmi a módnymi trendami, avšak ozajstný fashion crime na ženách sú baleríny a bombery!

IMG_20170418_164835_559

 

 

Leave a Reply

