My summer rituals / haircare routine updated

Letom svetom a moje vlasy potrebovali opäť zmeniť kozmetiku (slnko, voda, iný styling). Keďže väčšinou nosím messy hair bun alebo len vysušené vlasy (k vode sa aj tak inak neoplatí), potrebovala som skrotiť môj krepovitý výbuch o a preto rekonštrukčnú kozmetiku vystriedala tá uhladzovacia.

Loréal Professionnel Liss Unlimited   šampón, kondicionér a maska – vlasy sú jemnejšie na dotyk aj lesklejšie na vzhľad ako pri mojej bežnej rade.

IMG_20170717_161257_843IMG_20170717_211409_552

Redken Blonde Idol custom-tone kondicionér pre udržanie odtieňa ľadovej blond, má nastaviteľný dávkovač, ktorý použijete podľa týždňov, ktoré uplynuli od návštevy kaderníka a zo žltých tónov spraví belšie

IMG_20170717_214541_022

L’Oréal Professionnel Mythic Oil Mythic Oil olej pre nepoddajné vlasy – toto je tiež podstatná zmena oproti mojej zimnej rutine a to ľahší olej na vlasy krotiaci kučery

IMG_20170717_210731_839.jpg

Takzvaná hĺbková starostlivosť ostáva stále v tej istej rovine ako bolo v zime , Olaplex alebo Kérastase Fusio Dose, o ktorých píšem v tomto príspevku.

 

Leave a Reply

